underbar lunch och förmiddag!

Hejsan alla glada! Solen skiner värme och snön töar bort, kan det bli bättre? Tror inte det! Idag på lunchen så kom T hem och vi gjorde lunch och satte oss ute på balkongen och käkade. 20 grader i solen var det, helt otroligt! Han ska jobba heldag idag... Så jag ovh kissemissarna blir ensamma.

Just nu är det 10 grader i solen och jag och frans sitter på varsin solstol på en filt och solar. Jag har satt på bioljudet och sitter och lyssnar på lite spotify i solen. Ska strax ta fram en bok och läsa lite. Men först jäsa i solen med musik och en kopp te! Tila går inte ut... dumma katt.. ska tvinga ut henne strax så hon får ngr strålar av solsken på sig! Det mår alla gott av!


Frans just nu


Min utsikt just nu
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

hihi gulligt!MEEEEEEEEEEER Bilder =)

2010-03-05 @ 15:45:14
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Martina

Rätt anna, ut med kattdjävulen!Ska det va sol så ska det va rejält och ALLA SKA.....hehehehe!

SOlen lyser härrrrligt:)

Puss puss söta anna!

2010-03-06 @ 08:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0