slow time.

Idag har dagen gått segt. Och det ringer i perioder. Antingen inga samtal på ca 5 - 10 min eller så ringer det så fort man avslutar ett samtal = hinner inte andas ut! Men men..

Jag slutar om ca 30 min och då kmr söta Kornelia. Har fått veta att min babe är sjuk idag! Så han är hemma och hostar och hostar som bara den. Ikväll ska vi ev städa pappas jobb, om T nu orkar skjutsa mig.
Sen ska vi se film - New Moon!!! Hihi jag älskar mig babe som vill se den med mig! ♥ Jag funderar vad vi ska käka till middag..? Sugen på ngt mumisgt!


Jag å Kurrsnurr!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

svar: meeeeeeeeeen.. tänkte inte ens på de :|

2010-03-11 @ 14:17:19
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0