Lördagen.

Igår så jobbade man 9 - 14. Så var hemma i Bygdeå igår. Efter jobbet gick jag hem till mamma å pappa där T väntade och vi klädde på oss ytterkläderna för att fara och åka skoter! Jag åkte även madrass en bra bit och chase vad snö jag fick i ansiktet. T var duktig på att pricka av snödrivor och pudersnö..! Men skoj var det! =) Sen efter skoter turen så målade jag första lagret i hallen och sen in i duschen.

Senare på kvällen for vi som sagt in till umeå för att fira Ante som fyllde 20. Så vi var hemma hos han och Nicole och förfestade med Isabelle. Det var trevligt! Satt och spelade och drack och lyssnade på musik. Blev sedan utgång på Olles. Men eftersom jag jobbade idag så blev det hem tidigt.
Idag jobbar "mördarpasset" 12 - 20!


Gårdagens outfit.
Puss /A

Kommentarer
Postat av: T

sexig outfit ;)

2010-03-08 @ 09:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0