8 - 17 en Tisdag.

Igår var det ett underbart väder! Efter kl 18 gick jag ut på skoterspåret med vovvarna så dom fick springa av sig. Jag saknar T så mkt! Jag måste på pussa på någon, och hundarna är för håriga! Men ikväll ska jag hem och kyssa sönder honom! Och kramas! Ska få åka till Umeå med kornelia idag, hon ska nämnligen låna kläder av mig samt sova över. Ikväll ska hon på ngn fest. Hon har sportlov..skönt! Dagen går OTROLIGT jävla segt idag! Störade något! Och det är inte lika vårigt idag som igår... bläääääää!

Igår kikade jag på Mysteriet på greveholm! Hehe.. Jag älskar den julkalendern, helt underbar är den!


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får en bra dag, gumman!

2010-03-09 @ 12:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0