2010-03-04

Igår låg jag i. Jag städade lägenheten och diskade min enorma disk hög som jag samlat mig på i 2 dagar. Malle kom hit vid kvar i 2 och stannade till lite över halv 7. Vi pratade om allt mellan himmel och jord! Minns stunderna i lse på elevhemmet, vi pratade och pratade och pratade! Men jag trivs bättre här, i umeå. Lycksele var ingenting för mig.

Idag vaknar jag av att solen skiner! Det ser inte ut att blåsa så mkt heller. Ska ta en tripp ner tillaffären för att inhandla lite ingredienser till dagens middag! Och till frukost blir det gröna äpplen i smultronfil, mmm!

Nu ska jag kika på älskade satc! Är på sista säsongen nu, buhu!



Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Passa på att ta dig en långpromenad i det vackra vädret Anna! Pappa säger att solen värmer!

2010-03-04 @ 10:57:31
Postat av: linn

just de Punäni! Lååång promenad medan solen värmer :)

2010-03-04 @ 11:14:09
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mattsson

Gud så jag älskar denna serie <3

2010-03-04 @ 19:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0