I'm only human, and that's my saving grace.

Jag är INTE flitig här. Men jag har inte tid att sitta här och skriva om min ointressanta vardag som handlar om -> kolla på serier, äta och jobba. Så ursäkta om jag inte updt om det varje dag. Men nu är det så här, idag har jag lite variation! Jag ska ner på stan om ett tag och köpa en 18 års present till min grymt snygga kusin! Sen kanske, bara kanske, kolla efter vita underkläder som jag ska ha till min snygga klänning på midsommar! Men det blir nog på torsdag jag ska kolla om det. Annars så jobbar jag 15 - 23 idag.

Midsommar blir att spendera hemma i Bygdeå med familjen. Jag och T planerar att om det inte regnar på midsommar ska vi ta och åka ut med båten och fiska på kvällen, så jag hoppas så innerligt att det blir soligt, varmt och mysigt!


En gammal going!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jamen Anna, det blire', det blire'!

2010-06-22 @ 12:14:41
Postat av: JASMIIIININI

vart hittar du alla klänningar?!

2010-06-22 @ 13:35:37
URL: http://jaazmoo.blogg.se/
Postat av: linn

jag som skulle träna satan denna vecka och sedan köpa jeans :( men icket.

2010-06-22 @ 21:13:59
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0