Jag genom åren.

Jag har varit blond, brunett, brunblond och.. jaa. En färg som inte har ett namn. Men det som mest har varierat för mig är nog min viktned- och uppgång. Jag förstår verkligen inte hur det kan vara så svårt att hålla sig hälsosam och smal? jaja. Här är jag. Och jag var en fjortis med stor F. Och jag kan inte fatta hur min mamma eller mina vänner kunde tillåta mig klippa lugg!? Det var gräsligt fult.


Blondin år 2004.


Svarthårig och Brunett år 2005.


Brunett år 2006.


Brunett år 2007.


Brun/blond år 2008.


Blond år 2009.


Brunett år 2010.

Vilken år var mitt glansår då?
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alla år är dina glansår Anna! Men jag tycker du var jättefin i lugg!

2010-07-01 @ 14:40:58
Postat av: Idah

Håller med Susanne :) Men jag gillar brunettfärgen, assnyggt på dig juu :) Och supersötis i fjortisblond, hehe Gothiiiiia :)

2010-07-02 @ 08:52:02
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Kornelia'

Hahhaha tänkte just säga samma sak innan jag läste de din mamma hade skrivit!! hahaha ALLA år är dina glansår!!! Jag ska snart klippa samma lugg som du hade ;)

2010-07-02 @ 17:48:20
Postat av: TiZa

Ja Anna, varje dag skiner du som stjärnan själv ;) hihi :) Men shit va smal du va på kortet med gult å grönt på dig! Jag håller med dej, det ÄR svårt att tänka sunt..he gå iiint! Det är för gott att skippa fikat! :D hehe

2010-07-04 @ 20:23:58
Postat av: Isabel

Klart alla dina år va glans år , men då glänste du som en pärla , om du hade sett ut mer som mig hade du glänst som en DIAMANT ^^ Puss<3

2010-07-10 @ 12:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0