if u see.

Håller just nu på och lagar lite lunch till mig å T. Spagetti och köttbullar - underbart! Idag ska vi ränna massa ärenden. Och antingen på torsdag och fredag får vi flytta in i 3:an. Jisses.. snart lämnar vi den här underbarar lägenheten. Jag kmr faktiskt sakna den. Den är så jävla fin! Så nu i slutet av veckan består det av nerpackning, upppackning och det värsta av allt - flyttstädning! HATAR att flyttstäda, det tycks aldrig bli så rent som folket vill ha det. Fick veta nu på morgonkvisten att min soffa har kommit. Så måste komma på ett sätt att hämta den imorgon. Ska även ta mitt bord + stolar i samma veva hade jag tänkt.

Ne nu ska jag fortsätta med den goá lunchen!


mina nya solbrillor ^
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

Var ska ni flytta?:)

2010-07-13 @ 22:43:21
URL: http://wnnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0