Solig dag

Imorse när jag vaknade så strålade solens strålar in genom fönstret och jag kände mig ljuvligt harmonisk. Och jag är lycklig eftersom igår så köpte jag och T en ny kamera! En Samsung ST510 med en LCD skärm på både fram- och baksidan. Och baksidan är en touch skärm! DEN ÄR SÅ SNYGG!! Så nu kan man ta ego pic så det står härliga till :P Har inte hunnit tagit ngr relativt bra bilder på den så ni får se.. men det blir snart! ;)
Sen på kvällen for vi och såg Sherlock Holmes. SKIT BRA! Jag älskar han som spelar holmes, han är så jäkla rolig!


Framsidan


Baksidan




Nu strax ska jag diska... sen vid kl 15 ngn ska jag åka til Bygdeå för jag
jobbar 17 - 20 ikväll.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

skynda dig hiiiiiiiiiiiiiiiiiit

2010-01-12 @ 14:06:09
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fin kamera, hoppas ni tar roliga och fina bilder och lägger ut! Och vadå, skynda dig hiiiiiiiiiiiit?!

2010-01-12 @ 14:27:28
Postat av: Anna

Sv; Linn vill att jag skulle skynda mig till jobbet! :P

2010-01-12 @ 17:09:08
URL: http://annanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0