Onsdagen 13/1

Hej hej hallå! Idag började jag kl 10 så jag tog från Umeå i morse så jag sov hemma hos älsklingen inatt. -wünderbart- Vi tog en tripp ner till ica igår kring 20 tiden. Och jag tog med mig kameran för att kunna ta kort.. blev dock bara 5 st. Men jag ska bli bättre på att fotografera min vardag! Är så seg på att lägga in bilder och jag vet inte vad jag ska ta kort på.. Vad vill ni att jag ska ta kort på? Ialf.. Igår så gick vi och köpte diverse saker.. Lite fika bröd och små snaskigt. Sen efter det så såg vi på en film.. minns ej vad den hette. Men den var bra! ^^ Sen så blev klockan mycket och jag skulle i säng eftersom jag skulle upp och jobba idag. T var så gullig att han mös med mig till jag somnade sen fixade han min "lunch/middag" till idag! Underbara pojk!


Igår när vi var ute i kylan en sväng

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var väl gulligt och snällt Anna!

2010-01-15 @ 09:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0