happy day!

Det är lönedag idag. Och jag har redan spenderat mitt för månaden. i love it! Jag ställde kl på halv 11 för att kl 12 for jag till tandläkaren. Efter det så gick jag en sväng förbi min mami på polisstationen, men hon hade lite bråttom så det blev ett snabbt möte.
Sen kom min babe och hämtade mig och vi styrde mot centrum. Där köpte jag en randig lång tröja, en vit lång tröja med svart text på och en rosa/lila skjorta från Gina Tricot. Träffade även min lilla kusinis jasminis en halv sek typ...!
Sen for vi vidare till strömpilen där vi gick in på H&M och jag shoppade lös på underkläder..!! 3 par string, 1 par trosor i spets, 1 bh och 1 nattlinne i svart spets..raowr, sexy! ^^ Efter det så köpte vi nya sängkläder o satin! Det var halva reapriset så vi fick det för 200:- istl för 800:-!! BILLIGT!
Sen styrde vi färden vidare mot ersboda där vi hälsade på papi. Han hade inte så mkt arbete så det var lite bilar hos honom (han jobbar med billackering och rostskyddslackering). Så ifall någon behöver rostskydda eller lackera sin bil så far till Formvägen 10 D på ersboda, hans företag heter Dinitrol Center! Där stod vi och småpratade ett tag och efter det for vi till coop. Där gick vi in på apoteket och köpte massageolja! Hehe, mysigt ;)
Efter det körde vi till den sista stopplatsen innan hemgång, Djurmagazinet. Där köpte vi nya mat och vattenskålar till katterna, ny spade till kattlådan och sen även kattsand.

När vi kom hem så räknade vi ut räkningar och dyligt och nu håller vi på att göra middag. Det blir fiskpinnar, potatis och Thomas special - kall dillsås! MUMS! NU är jag hungrig. hej svejs!


Gina tricot


H&M


apoteket och hemtex


Och jag ville bara berätta en ointressant sak att min låda med underkläder är PROPPFULL! Man får snart inte ner något där, måste börja dela med T snart ju, eller få en extra. Och min garderob där jag hänger upp skjortor, tjocktröjor, koftor och klänningar är FULL! Jag får lov att PRESSA in alla kläder där nu...jobbigt. Bilder på det nedan ↓


vi börjar åt vänster...
trosor → sockar → bh:ar.


Garderoben

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0