8.10 - 17.10

Jobbar idag och ledig imorgon och jobbar sen torsdag + fredag. Så det blir att fara hem till lägenheten ikväll. Riktigt skönt. Dagen har flytit på bra och jag jobbar med Linn o Olov. Ikväll blir det att käka fiskpinnar m. potatis och sås! MUMMA! Det är sååååå gott^^ Sen efter det blir det att fara på hockey med min älskling. Och kanske ska min kära bror och hans son med. Och när vi ändå är inne på hockeyspåret så blev min älskling lyrisk över en sak.
Läs nedan

Persson - En Starkare Art  >> * << säger:
HOCKEYN
e gratis
om vi har gröngula kläder på oss :D
grön tröja + halsduk =)

n o r l i n ^^Þ -  jobbar! säger:
jaha.. men om man inte ha de då? :P
du har väl de.. eller?
inte grön tröja kanske..

Persson - En Starkare Art  >> * << säger:
ska ne på stan kmr på ett tag
ska köpa en grön t-shirt så ja kmr in gratis
hej så länge

n o r l i n ^^Þ -  jobbar! säger:
men lägg av??


Sen försvann han. Så han for ner till stan för att köpa det. Själv har man varken gröntröja eller en björklöven halsduk. Men men.. thats life.
Puss /A

Kommentarer
Postat av: sandran

sv: Jaaa, håller med :D Nr 5 är bäst ;)

2010-01-19 @ 18:06:12
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

hahah alltså thomas!! så rolig han är

2010-01-20 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0