10 - 16 en söndag

Hej hej hallå!
Idag så jobbar jag 10 - 16. Och när jag vaknade imorse så kände jag mig så utvilad, super skönt! Och jag har kollar igenom facebook, apberget, bloglovin, bilddagboken, vk, vf, aftonbladet och nu blogg misnt 10 ggr idag. Och jag har nothing else to do. Sitte roch små snackar lite med Sara och Mikaela, jobbar med dom flickorna idag. Mkt trevligt!

Igår så gick våran kaffeautomat sönder här på jobbet. den stannade eller nått. Men nu på lunchen så var den igång så jag kunde få mitt kära morgon kaffe..eller capuccino som sagt! Good så nánting! MEN nu när Sara fick sittt kaffe, så stannade den efter det! Jäkla skit! Men som sagt, jobbar ju bara i ca 2 h och 15 min till. Så Idag klarar jag mig på en kopp.

Drömde en sån hemsk dröm inatt! Jag drömde att jag och ett flertal vänner till mig var i en lägenhet. Det var sommar och sol och allt var vackert. Sen så gick jag ut ur lägenheten och skulle träffa min kompis Sandra. Måste bara berätta hur hon är först. Sandra är en tjej som inte ser något ont i någon person. Hon försöker alltid se det bästa i alla! Hon är den snällaste och mest omtänksamma människa jag någonsin mött. Jag har aldrig sett henne arg, aldrig hörst henne vara otrevlig eller tvär. Och nu tillbaka till drömmen. Jag gick ut ur lägenheten, till en park där Sandra står vid en bil. Och mitt från ingenstans så börjar vi stor bråka. Vi skriker på varandra, drar varann i håret och slår knytnävsslag i ansiktet på varann. Skrek fula ord och allt möjligt. Jag minns att jag sedan sprang ifrån henne upp till lägenhtenen där jag tittade mig i spgeln och jag hade blitiror  i hela fejjan. Jag var blodig och minns att jag tänkte: "det här är inte sant. vad fan har hänt med Sandra? det här är inte hon..!" Jag gick ut på balkongen och där nere står hon och svär och skriker. Det var fruktansvärt! Och jag minns även i drömmen att jag tänkte hur sorligt det var, att det hade slutat så för oss, att jag mist en sån kär vän till mig. Men jag vaknade inatt..det vara bara en dröm! Tack och lov! Huvva. Det var en obehaglig känsla. Skulle inte för allt i världen vilja ha ett sådant "förhållande" med en av mina närmsta vänner. Drömmar kan verkilgen få en att må dåligt ibland.


Titta bara på henne.
Skulle hon någonsin kunna gör ens en fluga förnäm?
Sandra blogg

Puss /A

Kommentarer
Postat av: den svärande bitchen.

Men HUÄ vilken dröm, Annsan!!!!!!! Tur att du insåg att det var en dröm! You know i love you <3



Och vad söt du är som tog den nyvakna bilden också, hahaaa. Jag dör! <3

2010-01-31 @ 18:37:39
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0