Party + Valentine's day!

Igår så drog vi igång en vanlig hederlig hemma fest här i lägenheten. Jag hade mycket trevligt. Blev både full och glá! Mådde inte spec bra imorse, men inte så dåligt som jag hade trott. Vi var inte så många men det gick ann! Det spelades musik, spel och pratades högljutt. (googlade ordet högljutt, men stavas det verkligen så!? jaja) Som sagt, igår kväll var en trevlig kväll! =)




Idag är det ALLA ♥ DAG! Och den har varit underbar! T steg upp tidigt(!!!!) och for iväg en sväng. När han kom tbx så fick jag inte gå ur sovrummet. Han kom in efter ett tag och överraskade mig med en ros, ett kort och geléhjärtan (som redan är slut..). DE VAR SÅ FINT! Jag visade min uppskattning på ett mycket vuxet sätt..hehe! ;) Efter det så gjorde vi frukost och sen har vi pussats, kramats, kyssts, kelat, skrattat och bara rått om varann! Känslorna har bara sprudat ur mig idag. Stort tack vare det underbara vädret! Och min babe då. Just nu ser han på tråkiga OS och jag sitter här.. buhu. Är trött också. Ville göra cornflakeskakor, men vi hade ingen sirap!! Some other time..

Rosen och kortet



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

VAD FIN DU ÄR =) !!!!

2010-02-15 @ 07:59:34
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: linn

svar: JAG MED!!!!!!!!!!!!!!! =)

2010-02-15 @ 12:32:24
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: L

Vad fin du var i håret Anna! :)

2010-02-15 @ 13:07:03
URL: http://atothel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0