you you you

Åh shiiit vad jag har tråkigt! Har absolut nada å göra när inte min T är här! Jag blir fan i mig gaaaaaaaalen. Är så sysslolös och orkeslös... Vill inte ringa T å fråga om förslag vad jag ska göra för svaret kmr bli: "Du kan vika tvätt och lägga in i skåpen, bädda sängen, dammsuga å blastädablatråååkblaaablaabla". Så istället skriver jag ett blogginlägg, lyssnar på spotify och tittar runt i rummet medans jag filosoferar. Funderar på att hoppa in i duschen och trimma all vinterpäls jag har börjat odla på alla ställen. Eller kanske försöka tvätta bort mitt smörpaket i håret. .......Jag insåg just hur äcklig jag blev.

I veckan har jag jobbat må - ti 15-23 och ons - tor 7-15. Jag är ledig imorgon. Min lillasyster Isabel fyller 15 imorron. Då blir hon byxmyndig.. jisses! Vet ej om de blir hem till Bygdeå för å fira henne eller om vi istl far på lördag å firar eftersom min pappa fyller 50 år då. Han har då funnits i ett halvt sekel. Haha. Där fick jag till de!

halv seklet och den byxmyndiga



Jag stänger av mig själv och ska spela lite Sims 3 nu ^^

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahahaha Anna, där fick du till det!

2010-12-16 @ 21:52:56
Postat av: emma

ja visst :)

2010-12-16 @ 23:56:55
URL: http://emmakoistinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0