Mellandagarna

förlåt förlåt förlåt för ingen updt. Har inte haft ork till de.. Men ialf. Jag har fyndat ngr grejer nu i veckan, dessvärre inget på rean, eller jo, en stickad tröja från gina! Men fyndade en kylplatta till min bärbaradator på MediaMarks 20%. Och en sak ska jag säga er, det var huuur värt som helst! Min dator har slutat att låta/surra och den går inte lika segt längre! Men det jag har fyndat nu efter jul är: smink tillbehör som penslar och vässare, 2 skjortor och ett par leggings från Rut m.fl., 1 stickad tröja och en grå längre tröja från ginatricot, strumpbyxor och ett Wii spel - New super mario bros.wii där man kan vara uppemot 4 spelare. Och det är så jäääävla roligt! :D Haha jisses vad jag och T har suttit och eggat de! Satt sammanlagt i 3h igår innan jag blev för arg för att han sumpar allt (eller jag själv gör det..hehe) och jag blir frustrerad. Har så himla ont i min vä tumme! Så idag är jag ledig så min plan är att sitta i min rosa nya pyjamas hela dagen i soffan och spela mario! :D

Idag ska vi tvätta mellan 14 - 22. Var och handlade igår med, det kallar jag stor handling! Men nu kmr vi ialf inte å svälta! Bilder kommer nu lite senare på mina nya fynd! Nu ska jag käka frukost!

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0