nattblogg

Sitter och småhuttrar för mig själv i höstnatten. Ska strax dra i säng. Jag sitter här med 1000 tankar i mitt huvud och snart slits jag itu av allt. Jag vet inte vad jag ska göra. Varför känner jag som jag gör? Den bästa ha flytt landet, så kan inte prata med henne. Sola åt mig, my sunshine!

Ena stunden skrattar jag av lycka och den andra stunden så sluter sig ett oändligt mörker kring mig och jag kan inte sluta gråta. Jag mår bra. Det är bara det att jag kämpar med mina inre maror. Och Du gör det inte lättare för mig.. sommaren är slut, hösten är här och den har med sig sin bästa vän, regnet.

jag vill inte vara ledsen längre, varför hjälper Du inte till? Du vet hur jag är, Du vet vad jag vill ha, och Du vet mycket väl vad jag behöver. Eller är jag så otydlig?
förbannade tid, dra vidare.

jag ger dig en hint.

förstår du nu?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman, grubbla inte så mycket! Ta dagen som den kommer, nu är det höst och den tycker ju du om Anna!

2010-08-30 @ 09:59:18
Postat av: TiZa

Kom hit å busa med Ängla lite...äta middag här :D Mig kan du prata me ju :)

2010-08-30 @ 13:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0