känslan.

Min "sommar känsla" kom just imorse! Helt sjukt eftersom sommaren snart är över! Men som sagt, den kom imorse och det kändes underbart! Så det blir att njuta av den in i det sista. Idag kl 14.40 fick jag helg, skönt! Så jag hade tänkt eftersom Mia och Johan är här så ska jag hem till Bygdeå ikväll och umgås med dom, kmr tbx till umeå imorron. Jag saknar alla djuren OCH mitt barndomshem. + Mamma å pappa. Har inte varit hemma på ngn månad eller så.. Jag planerar att vi ska fiska ikväll, eller kolla efter svamp >:} Ska passa på att ta med mig fiskespö + draglåda och mina stövlar från Bygdeå så ajg hare hemma i Umeå :) Ska ta med mig kameran ikväll så jag kan ta bilder! Det MÅSTE jag göra!

Just nu sitter jag i soffan utan byxor. Hade på mig mjukisar idag eftersom jag trodde de skulle vara dåligt väder men icket. Så när jag kom hem så slet jag av mig skiten snabbt som attan. Mer än såhär var det inte.



Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

mysigt =) !

2010-08-12 @ 17:50:41
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja precis Anna!

2010-08-13 @ 09:27:19
Postat av: korne

Är du hemma nu i bygdeå?

2010-08-13 @ 10:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0