Fredag, fest och kräftor!

Hejsan alla solstrålar! Nej.. tar om det där. JAG HATAR MENS! HAR ONT I SVANKEN OCH MAGEN! FY FAN VAD JAG ÄR LESS PÅ DET! JAG HATAR DET SVENSKA VÄDRET! OCH DET ÄR KALLT I LÄGENHETEN! Sååå.. vart var jag nu? Jo! Dom håller just nu på att fixa det sista på fönsterna → sätta in lister runt om dom. Annars så ska jag förbi systemet idag. Fara å handla, baka paj, putsa fönster?, duscha, och fixa mig i ordning. Ikväll är det ju nämnligen kräftskiva! Så det hålls på sandbacka i L&M's lght lokal! T kmr hem vid halv 2... så nu ska jag bara vänta ett tag till sen så ska väl dom här byggubbarna fara iväg snart..hoppas jag..

Kräftan i mitt hjärta
för dig vill jag skåla ännu
Kokad till rödaktig fägnad
flodernas kung är du

Av skaldjur jag känner i världen
är du det djur som fått allt
Genom kräftstjärtens kärlek till spadet
en blandning av dill och salt


Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

hihi =) Saknar dig!!

2010-08-28 @ 09:24:00
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: sandran

sv: Köpte dem på Godishuset!! ^^

2010-08-28 @ 09:34:47
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0