Lördag

Igår så blev dagen rätt så nice. T kom och vi har löst det mesta. Men ja, jag är som jag är och vet inte riktigt vad det är som gnager i mig. Vi måste sätta oss ner och prata, på riktigt. Tycker inte om att prata över telefon. Saker och ting uppfattas så sjuukt mkt. Jag måste få rensa ut allt och så saker sagda.
Igår for vi hem till kära Elin i Sikeå. Det var mysigt! Vi käkade lite chirre och drack soda stream. Jag kanske till och med övertalade min kära vän att följa med till Tallin nästa helg! Skulle vara super! =)

Ikväll planerar jag (min familj blir illa tvungen att lyssna på mig) att vi ska grilla! Göttans det skulle vara! Sen blire väl film och chirre med love. Om vi inte hittar på annat kuligt å göra!

Jobbar till 16 sen blire hem.


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0