13 - 21 en Tisdag.

Idag jobbar jag tiden som står ovan. Det har gått bra! Men det är sjukt varmt här inne alltså! Det händer inte myket hos mig annars. Min älskling håller på att bli sjuk, igen. Alltid denna hemska hosta har han. Så jag hoppas verkligen inte att han blir sjuk nu, för vi ska ju till Tallin på söndag! (Precis som förra året!) Där ska vi vara från 25 - 27. Och vet ni vad som gör just den här gången så speciell? Jo eftersom jag och T träffades på Tallin båten. Vi åkte nämnligen dit med gemensamt sällskap, eller hur man nu ska säga :) Haha åh. Jag minns det så väl. Han var så jäkla charmig dom där två kvällarna! Sötnos! Alla fjärilar i magen bara vimlar omkring just nu och jag känner hur jag vill sitta och fnittra och fjanta mig när jag tänker tillbaka. Haha, underbart! :D Han stal verkligen mitt hjärta den kvällen. Jag ska berätta om dom kvällarna en annan dag! =) Men ialf..

Detta skrev jag förra året när jag bestämde mig för att åka till Tallin:

Tallin 26 april

"Ni läste helt rätt. Den 26 april ska jag Linn + ngr kompisar fara till Tallin. Jag ska till Estland. Haha jag kan inte förstå det. Det kostar 1000:- tur och retur. Med boende inräknat. Men då är ej maten och dryck inräknat, men det gör inte mig ngt! Vi yar buss från Umeå ner till sthlm sen färja från sthlm till Tallin. Det som är lite surt är att jag kmr att ta ifrån mina sparpengar som jag sparar till Korfu resan med minsa syrror! Så jag MÅSTE hitta ett jobb i sommar. Ska ringa till lövlunden och höra med dom."

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0