Inflyttningsfest nr uno!

Jag bad mina nära och kära vänner att komma omkring kl 18, tur det för dom flesta kom kring 19 - 20. Det kom massor med folk, folk som jag inte visste vilka det var. Men det var skojj, verkligen! Jag hoppas bara att alla hade det lika trevligt som jag! Men det ända negativa var att ngn slog sönder en plaststol och sedan slängde den utför balkongen och ner på gräsmattan.. mkt dålig stil tkr jag. Jag menar.. hey, vad kan en sån kosta nu? 50:-? Är det för mkt begärt att vara man/kvinna nog och be om ursäkt. Tror inte att man her sönder andras grejer med flit. Och sen så snodde ngn ett metallciggpack + tändare av T. Det är de negativa med att man vill bjuda folk som man inte känner, dom kan vara duktiga på att ta för sig lite väl mkt sometimes.......

Annars så röjde vi till (tyvärr) ynka kl 24 ungefär. För sen fick jag lov att fara hem till Bygdeå eftersom jag skulle upp och jobba idag. Slutade med att Securitas kom för att vi tydligen hade fört ett sånt oväsen? Men det var i slutet av det roliga. Själv så höll jag mej rätt så nyktert igår, blev ngr cider men inget mer. Känns bra!

Btw så fick vi inflyttningspresenter igår! Det var mej en överraskning! Fick 1 rosa slaskrensare (heter det så?) + Klädnypor och 6 st whiskey/snapsglas! Mkt glad blev jag! :D Sen idag när jag kom hem på lunchen så fick jag ett strykjärn av Mamma och Pappa! Gissa vem som blev överlycklig? Just precis, lilla Anna! :D Det var ngt jag behövde!

Ikväll är det T's tur att hålla i det roliga eftersom då ska alla hans kompisar komma. (Vi hade det inte tsm eftersom då skulle det bli alldelens för mkt folk.) Men jag får se ifall jag ska dricka ngt. Är ej så sugen nu som sagt. Jag och 2 dagars i kära Sverige är ej ngt jag tkr om.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0