19 november

Det är en mörk vecka den här veckan. Och orsaken till den är väldigt mkt att man inte förstår varandra. Men helt serriöst så orkar jag inte längre. Är det så här det ska vara så, fine. Ser ju hur länge det håller. Men någon gång så ser jag klart och vet hur och vad jag ska göra.


 

Ikväll är det twilight/new moon som gäller. Men var är den lyckliga känslan? Det enda jag känner är att jag vill slänga mig ner på golvet och skrika å grina och kasta sönder allt jag ser. Men det försvinner väl. Hoppas jag. jag behöver träffa mina vänner. Dom som gör mig glad och lycklig. Just nu är det den ljusglimt jag känner. Och träffar Linni idag med ♥.

Fuck you,
Fuck you very very much.
Cause we hate what you do.

Kommentarer
Postat av: Idah

Du ska få berätta vad allt detta är sen ikväll..

2009-11-19 @ 16:44:44
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0