16 november

Jag klev upp kl 05.57 idag. Jag har sovit dåligt. Vaknat minst 10 ggr under natten. Så ja, jag är nådigt trött. Jobbar 7 - 16 idag.

Igår for jag och T till Hemmesmark för att gratta hans mamma som fyllde år. Sen strax efter gick vi till hans tremening, som bor mitt över, hon tatuerade mig. Jag gjorde mitt stjärntecken (väduren) i nacken. Det gjorde inte så ont som jag trott. Det brände/sved bara. Och det var en smärta man kunde uthärda.. i vissa fall. Men kan ju inte säga att det INTE gjorde ont, för det gjorde det. Hehe. But I did it! Och jag är faktiskt lite stolt över mig själv! Men ni ska få se bild när jag kommer hem till lägenheten och när svullnaden har gått ner lite. Men jag är mkt nöjd ialf!

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0