irriterande irritation.

Jag låter rubriken tala för sig själv. Idag är ingen bra dag. Och pricken över i:et är att det lär bli jävla skit väder idag. FY FAN. Igår så for jag Thomas, Idah och Jonas på bio och såg natt på museét 2. Den var så jävla rolig, jag skrattade nästan hela tiden, en sån film skulle jag ha sett med Linni!! Hihi fassiken vad vi skulle ha eggat varann! Sen när vi kom hem så kollade jag och T på Twilight, och den här gången såg han faktiskt hela! Finally! ;) Men hans kommentar var: "förstår inte varför jag alltid blir så trött när jag ser den här"..... Men JAG hade det super. Lovley Edward, han är så jävla perfekt!

Somnade sent igår, och det hjälpte inte med att T skulle föra ett sånt jävla oväsen med Franz. Kanske därför jag vaknade på detta cp humör. Och nu blir jag arg och irriterad på varenda liten sak. ÅH! jävla pms humör ju, och det är inte ens rätt vecka för de. Men jag hoppas det går över.

Ikväll kmr det folk till T och det blir festande och sen ner på centrum för kulturnatta. Hoppas man träffar vänner man inte sett på ett tag. Men vi lär se.


Ses i dimman.
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0