2 veckor + 3 dgr.


Rubriken säger hur många dagar det är kvar innan jag super bort alla mina minnen från det här stället (lse). Haha ne men nu ska vi inte vara såna! Jag tar studenten snart. Jag kan inte riktigt förstå de. Det känns helt underbart lovely! Btw så vill jag att vi ska ha SOL(!!!!!!!) på den lyckligaste dagen i mitt liv. Äntligen slippa skolan.
12 år av mitt liv åt studier.. det tär på en.

I helgen är det Brännbollsyran, Nordic rock OCH 20+ grader!? Kan ni förstå suphelgen??! Oj nej jag menar supERhelgen...*host*. Nej nu var jag löjlig. Inge sånt. Ska till Thomas i helgen, igen. Stackarn måste vara less på mig snart. Haha. Men ska bli mysigt, saknar honom.
Idag så var det dags för uppkörning med traktor. Då skulle man koppla på och av 2 st olika skopor under 15 minuter, klarade det på 6 min. Sen var det dags att koppla på och av en harv och ett släp på under 15 min, klarade mig på 11 min. Så det klarade jag bara finngemang! Förutom att jag fick motorstopp ena gången, haha så de kan gå under stressiga stunder..host.



Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0