skrikattacker och död åt djur med fler än 4 ben.

Jag och Linn står och lagar mat i köket och sen får L ett sms. Så vi båda går fram till köksbordet för att se vem som skrev. Det var (såklart) från Patricia medd en MMS video på Ängla. Vi står där och tittar när jag känner hur det börjar vibrera på mitt ben. "Det är säker bara min muskel som fått ett cp-ryck" tänker jag för mig själv och tar foten och kliar mig på benet utan att titta ner utan fortsätter kollar på video MMS:et på Ängla. Sen känner jag hur det börjar små kittla på foten och hur ngt KRYPER längst foten upp mot byxbenet. Jag kollar snabbt ner och ser att det är ngt med MINST 6 sprattlande ben. Jag börjar skrika hejvilt sammtidigt som jag  börjar slita av mig byxorna, hoppar, skirker ännu mera den här gången och får panik. L börjar skrika och hoppa för hon fattar inte vad de är jag skriker om och tillslut får jag av mig byxorna men fortsätter skrika ända tills jag ser att sattyget ligger död på golvet. Jag slutar skrika men hyperventilerar och tittar sakta ner mot foten för att se så ingenting sitter kvar. Det som jag trodde var en spindel visade sig vara en jävla geting, SÅKLART! Dom där jävlarna dras till mig! Precis som i T's lägenhet. "Jag bor så högt upp så det kmr nästan aldrig ngr getingar/insekter hit upp" säger han. Bullshit! Alltid kmr det in en geting eller två när jag är där.. uääh! Tur att frans jagar bort dom flesta innan dom kmr fram till mig.

Har börjar sommarjobba nu och så. Har städat 2 ggr på polisstationen och idag var min första dag på lövlundens äldreboende. Känns som att man aldrig varit borta.


Linn både körde och hämntade mig från och till jobbet idag. HON ÄR VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!
GRATTIS TILL KÖRDKORTET KÄRA LINNI!

They call girls like us spoiled Bitches.
Just smile and apoligize..
I know you wish you had my life.


 

Puss /A


Kommentarer
Postat av: linn

ingen orsak :D :D

2009-06-18 @ 23:48:48
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0