I just wanna know so I can die.

Igår så for jag hem från T för att jag skulle jobba idag. När jag väl kmr hem så inser jag att det var helt i onödan.. Så Eftersom Linn ska till stan så åkte jag med till henne och hem till T igen! Det var mysigt ända till jag vaknar kring halv 3 och ser att min sitter och spelar CS.......... 40 minuter irritation och sen somnar jag om. Så idag är jag en aning trött. Klev upp kring halv 11 och tog bussen hem igen vid 13. När jag går hem från bussen så börjar det regna och åska så in i h-vete! Det bara mullrade och sen kom blixten ett par ggr. Så jag var hemma fort som fan. Väl hemma så inser jag att jag inte kan fara och jobba eftersom jag kör moppe och jag skulle bli dyngblöt om jag skulle fara i detta oväder så jag sparar städningen tills imorron, torsdag och fredag!

Annars idag så käkade jag omelett när jag kom hem, satte mig här vid datorn och har fixat med min blogg. Ville ha ngt lire mer sommrigt. Och bättre än så här blev det inte! Haha så de får duga ett tag fram över.

Nu väntas bara min Kornelia. Som alltid lika tidigt ;P Saknar den stumpan så in i norden! Den här sommaren är så långt ifrån förra. Vi var med varann hela dan varje da förra året! Ojoj, nu kmr nostalig på nytt igen. Vilken sommar de var bejb! Uppe hela nätterna och dagarna och hittade på massa hyss. Dom minnen lär stanna kavr länge. Det var den bästa sommaren någonsin.

        
I remember, do you?

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0