i got to give it to him.

Jobbat sen kl 12 idag. Jag är nådigt trött. Imorron blir det att jobba 7 - 17.15 ungefär (räknar med städningen). Ser även ut som att jag får jobba nästa vecka med. Och det känns inte helt fel. Känns bra med pengar. Men det sura är att det ska bli underbart väder i veckan. Får se till att njuta riktigt i helgen, ifall de blir fint väder! När jag körde moppe hem så tog det 20 min!? Jävlar i mig vad jag körde fort, ville hem och var less. Såg även en råbock på vägen, den va så söt. Så får försöka köra lika fort imorron till jobbet. Ska köra moppe kl 20 över 6 imorron. Fy fan säger jag bara, vart är mitt körkort!?

tell me that we belong together.
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

du kom in och sa hejdå imorse till mig va? :D

2009-06-25 @ 08:17:23
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: linn

Hörde det :(

2009-06-26 @ 14:52:17
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0