GODKÄND MED STORT G

Så står det på kursen Matte B i mitt  betyg den 12/5. JAG BLEV GODKÄND! Att sitta och räkna kursprov i 2 ½ h idag gav med sig! Åh så jävla skönt. Nu är jag klar med ALLA läxor, ALLA inlämningsuppgifter och ALLA prov! Inget kvar.
Så kmr tbx till skolan på torsdag för att:
- Få reda på betyget på PA-arbetet
- Vad som händer på studentdagen
- Spela brännbollsturnering (?)
- Klä student-släpet
- Städa rummet på elevhemmet
- Packa ihop alla mina saker


Nu är jag hos T. Vi ska över till hans kompisar och festa. Men blir nog inte så mkt för mej inte. Ska ju festa på onsdag, wohoo! Med mina babes! Oj vad jag längtar! Nu ska jag sringa och pussa på T, han kmr bli less. Tihi.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Jasmin

anna du är FRI! :D

2009-06-05 @ 23:38:01
URL: http://jasminnorlin.blogg.se/
Postat av: johanna

grattis :D

2009-06-08 @ 09:12:44
URL: http://jlohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0