Det är bra nu.

Jag är sliten. otroligt sliten. Dom här sista veckorna har varit extrema. Jag har festat som aldrig förr och det har aldrig riktigt varit en lugn stund. Imorron börjar jag jobba på mitt första jobb. Jopp, har 2 st sommarjobb, men precis som förra året. Men får jobba så sjukt mycket mindre nu. Ska ringa till lövlunden och säga att ifall det behövs folk så är det bara att dom ringer mig. Jag behöver pengar. Har bara 34:- på kontot och Linn tog mina sista 350 :- idag... Så jag är fattig ett jäval bra tag nu. Så på midsommar blir det inget festande. Och jag tänker hålla mig från drickandet ett bra tag nu fram över. Jag orkar inte. Det är dyrt och jag blir bakis. Det har varit för mycket.

Jag tog studenten i fredags. SÅ JÄVLA ROLIGT! Åh, jag hade en prefekt dag. DET VAR UPPEHÅLL OCH SOLEN KOM FRAM EN STUND! Och det vart bara lite regnigt där ett tag, men det märktes knappt. Det blev faktiskt lite tårar där på kvällen när jag skulle fara. Jag kommer sakna mina älskade vänner som gjorde så att jag orkade med dom där 3 åren. Utan dom hade jag flytt fältet. TACK!


Never ever going to forget ♥


Blir lyckliagre för varje dag ♥


Sen på lördag var det studentmiddag. Då kom nästan hela tjocka släkten. Det var mycket mat och onyttigheter + presentöppningar. Tack alla! Ni är för söta, jag vart jätte glad för allt. Senare på kvällen så festade vi. Jag, Linn, Mia, Martina, Patricia, Johan, Marcus, Mattias, Thomas och Paulett. Det började super och slutade inte allt så trevligt. Men annars så var kvällen super. Ialf i mina dimmiga synvinklar. Jag tyvärr inga kort på mina presenter och så. Och fler bilder från studenten kommer. Både från min och Linns.


PARTEEY!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: T

blir lyckligare ja me :)

2009-06-15 @ 23:35:51
Postat av: Mia

Fick inte jag va me på party bilden?? :(

2009-06-16 @ 21:04:53
Postat av: sossi

hejsan:) fin blogg du har!

allt bra med dig lr? :)

Ha de bäst! Kramis

2009-06-23 @ 21:29:28
URL: http://www.metrobloggen.se/blondinfian

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0