gasch..

Idag hade jag en lektion..egentligen. MEN eftersom jag ligger efter i matten så har jag fyllt ut mitt schema med 3 extra timmar matte. Så nu har jag 4 timmar matte i veckan ist för 1.  Så Idag hade jag biologi och matte. Efter det gick jag tbx hit till elevhemmet och städade, dammsugade OCH dammtorkade! Annars brukar jag för det mesta bara plocka till. Men idag fick jag nog utav allt tisslande och tasslande jag hörde utav mina små dammråttor som ligger, inte bara i hörnen och under sängen där de brukar ligga, utan överallt. Det var som en stor folksamling.. jag tror dom hade ngt sorts firande för att dom hade ökat befolkningen med 700 st under bara dom här 3 dagarna.



Har just kollat igenom min kalender och sett att om 2 veckor ska jag ut på praktik, om två veckor ska mitt och Linneas PA-arbete vara inlämnat och klart, om två veckor ska min APU-rapport vara inlämnad och inom två veckor ska jag ha 3 olika prov. Jag vill dö.



I helgen blir det födelsedags firande för Hanna och Olivia. Jag får se vad som händer. Men för mig blir det ett nyktert firande..jag är fattig och måste spara pengar.

btw, jag har sovit underbart dom här två senaste nätterna. Och det är helt otroligt! Jag som alltid brukar ha svårt att somna och sover så himla oroligt. Men nu börjar det vända. SKÖNT!



Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

hihih :P Vad roligt du skriver!! =) Mitt inlägg kommer handal om råttor.. och ost!

2009-02-11 @ 17:53:19
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Linn

Ne jag var skiiit lat igår! ;) ska göra det nu!

2009-02-12 @ 08:33:39
URL: http://linnorlin.blogg
Postat av: linn

hihi :D tack!!

2009-02-12 @ 17:57:41
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är roligt att få sig ett gott skratt, Anna!



Puss puss och ha så roligt i helgen!

2009-02-13 @ 11:32:50
Postat av: far

STÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDA

2009-02-13 @ 13:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0