Alla <3-dag!

Jag har terrat många va mina vänner med mms idag. And i love it! Gratis mms måste finnas varje dag! :D Just nu sitter jag hemma hos Hanna med Malle och kollar på Hellboy. Men jag har redan sett den så här sitter jag..vid den kära datorn. 

Igår så for jag ut med Hanna, Malle och Olivia. Vi for på den nya puben Knut'n som öppnade igår. Och det var helt okey. tog en cider och sen satt vi där och pratade. Det var trevligt.

Ikväll så ska vi ut på Hotellet, Malle ska bjuda inträde men det blir inge dricka för min del..no money. usch det var länge sen jag hade pengakris. Jag har inte haft det sen före sommarlovet. Usch jag måste ha ett sommarjobb i sommar!


Hanna

Malle och Olivia

Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

hihi =)

2009-02-14 @ 14:31:18
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0