åh noo!

Jag vaknade före 11! Jag som ville sova uuuuuut idag, eftersom jag är hemma och allt. Men nej.. jag vaknade vid 9. Och kunde inte somna om. Så jag steg upp vid halv 10 kanske och nu sitter jag här och lyssnar på superbra musik! Ska lägga in dem på min Ipod. Vill ni veta hur mina mornar oftast ser utnär jag är hemma i Bygdeå? Jo jag börjar med att stiga upp (oftast eftersom ngn i familjen ringer och väcker mig vid.. 12?), fikar ngt sen sätter jag mig här vid datorn. Jag går in på mina hemsidor: apberget.se, bilddagboken.se och Facebook.com. Sen efter de läser jag alla bloggar jag har på "mina favoriter" -mappen. Lyssnar såklart på musik under tiden! Efter det kan jag skriva ett inlägg här om jag orkar.


Idag ska jag göra ganska mkt faktiskt. Jag ska duscha, gå ner på affären och handla tills imorgon (far till Jokkmokk ikväll), packa klart det sista jag inte har packat, lägga in låtar på Ipod, bränna skivor som vi kan lyssna på under våran resa och bränna en Takida skiva som jag lovar pappa ett tag nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahah, gillar bilden. den var strange och söt!

2009-02-05 @ 14:57:17
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0