uppdateringen.

Jag är en dålig bloggare.
Så! Nu har jag fått det ur världen :)

Jag coh T var barnvakt åt Ängla i.. söndags tror jag att det var.  Jag hade förberett mig på det värsta.. En unge som skulle skrika och grina efter mamma/pappa och ville så lång bort från mig som möjligt. Som skulle dra runt mig för att leka hela hela tiden och skulle bli lessen om jag inte höll henne sysselsatt varje sekund. Men till min förvåning så var det inge skrik, inge gnäll. Hon var en ÄNGEL! Hon var så go och glad. Vi lekte, sjöng, busade, åt mat, pepparkakor, maräng, tittade på tv. Sen så nattade jag lillkickan och hon sov lite över 1 h. Sen vaknade hon lite grinig och gnällig. Men hon fick pepparkakor och välling och satt i mitt knä å myste medans vi tittade på tv. MYSUNGE!



Annars då? Jag och T har fått en julgran som var han mormors. Men vi fick lov att köpa nya julgranskulor, glitter och lampor. Det ser ut som en äkta amerikansk julgran! FULLSPÄCKAD med julgranskulor i alla olika färget! Julgransbelysning i olikafärger, glitter i silver och svart! SÅ FIN! Jag är så lycklig! ^^

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

jag vill OCKSÅ vara älskad av Ängla :''''''''( Jag vill OCKSÅ bara barnvakt............................

2009-12-16 @ 10:25:32
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: jasmin

HAHA jag försov med och missade de ...

2009-12-16 @ 10:25:54
URL: http://jaazmoo.blogg.se/
Postat av: Mia syster

mysigt :D

Men alla bilder öppnar sig inte ? :(

2009-12-16 @ 11:04:58
URL: http://edstrommaria.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mmmm, ängelpängel brås på mor sin! Å va roligt med lite positiva vibbar Anna! Hoppas att ni får en trevlig julmiddag med jobbet!

2009-12-16 @ 11:12:18
Postat av: Martina

Naaaaaaaajs punnani:) Pängel e sweet!

2009-12-16 @ 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0