tjugoåttonde december.

Jag kan omöjligt komma ihåg alla mina julklappar när jag sitter här på jobbet. Så nästa gång jag kmr hem så ska jag skriva ner allt å alla! Men en sak vet jag, jag älskar alla julklappar ♥.

Jag jobbar 17 - 21 ikväll. Och imorgon 7.20 - 16.20, desamma gäller onsdag. Och sen på Torsdag är det helt plötsligt nyårsafton!!! Helt insane vad detta år har flygit förbi. Jag måste ju skriva upp alla höjdpunkter med 2009! Och det är en del faktiskt ^^ Jag måste hinna på stan också, och det blir väl antingen på onsdag kväll eller torsdags morron, på nyårsafton.

Planer inför nyår är suddiga, men det klara delarna ser ungefär ut så här:
Ätande och festande hemma hos Linn och Marus på Sandbacka. Och de msk jag vet som ska dit är Linn, Marcus, Idah, Jonas, Elin, Thomas och jag. Sen är resten suddigt. Men det krm bli kanon. Jag ska inviga år 2010 men en fylla som heter duga. Var allt för länge sedan jag släppte loss och hade riktigt skoj!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag komma vara vid din sida i dimman!

2009-12-29 @ 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0