Sundsvall

Det har varit en lååååååååååång dag idag. Igår kväll for jag in till lse med Malle och Isak. Där käkade vi ost m kex och fick en liten drink. var trevlig en stund innan vi skulle gå och lägga oss. Jag fick den stora äran att sova i olivias rum där hon inte har sovit på..ca 1 år. Jag sov inte ensam kan jag lova. Jag hade några små kryp som höll mig sällskap. Så jag sov oroligt inatt. Men jag överlevde! Haha! Sen idag vid kvart i 10 så började vi fara mot sundsvall. 8 km från Åsele så sladdar vi ner i diket. Så vi satt fast i Åsele i ca 4 h. Men Som tur var så hämtade bärgar´n oss ca 20 min efter att vi for ner i diket. Så vi slapp å frysa i bilen. Det hela slutade med att hon köpte 4 st nya vinterdäck och hon måste byta bromsklossar + fläktrem när hon kommer till Ilsbo.

Men vi var i Sundsvall vid kl 18, hämtade Hanna på jobbet och sen handlade. Vi får till hennes hus och började laga middag - kycklingsallad! GÖTTANS! Sen kom äntligen Olivia och vi kunde käka middag. Nu chillar vi framför tv/datorn. Jag fryser som ett jävla as och önskar att min älskling kunde värma mig!! Jag saknar min T.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0