Mysigt

Det blev mycket skratt, ätande och pratande ikväll! Och det gillas väldans mkt från min sida! Fick även julklapp från mitt kära jobb, en glad överraskning! Den julklappen ska spenderas redan på måndag kväll med 3 systrar och 3 killar  Isabel, Linn, Marcus, Mia, Johan, Thomas och jag! Det blir att kika på Avatar. Hoppas den är bra!




Jag är inte trött.. och det är sjukt irriterande. Funderar på att kliva upp samtidigt som alla andra imorgon (kring 7 - 8) och ta bussen som går 9.40 så jag hinner lämpa av allt hemma innan jag drar ner på stan för några ärenden innan jag sticker iväg till sundsvall! Och då kan jag ju gratta min lillasyster tsm med resten av familjen (Isabel fyller 14 år imorgon) och käka tårta till frukost..MUMMA! Ne usch vilken tjockis jag är nu/kmr bli under jul. Jag får serriöst kväljningar när jag täker på mig själv. Uäh! Nee måste sluta äta. Får fasta till julafton och sen hårdträna under jul/nyår och resterande månader fram till sommaren.
I år ska jag inte vara sälen på stranden inte! ^^

Nu hopp i duschen!

Puss /A

 


Kommentarer
Postat av: malin j

haha nää anna, sälen på stranden de blir jag!!!

2009-12-18 @ 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0