Ny blogg

Jag har skapat en till blogg. Den är, eller rättare sagt SKA bli lösenordskyddad. Så jag kan skriva vad jag vill. Allt jag känner och tänker på, utan några gränser. Jag känner att jag måste få ut allt kaotiskt som finns inom mig vissa dagar. Så jag slipper bära på det. Orkar inte skriva på papper, det blir bara fel. Så det blir perfekt med en blogg som bara jag och mina närmaste kan läsa. Dom som jag vill dela mina tankar med. Dom som jag litar på och älskar högst på jorden, de som stöttar mig när jag mår som sämst och när jag mår som bäst! Men just nu vill den inte fungera som lösenordskyddad... irriterande. Vet någon hur man gör?


Kommentarer
Postat av: .,

www.blogger.com är nog den lättaste bloggen att ha då man vill ha lösenordsskyddat, lättast att förstå, dock svårare att få en fin blogg gällande utseendet. men helt klart värd, då jag själv hade en lösenords skyddad blogg där!

2009-12-22 @ 23:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0