22/12, jobbar 9 - 18.

Kan ni gissa vart jag sov inatt? Hos min mamma. Vill ni veta varför? Jo det är så att min syster coh hennes kille är här uppe från Uppsala och hälsar på över jul och då har dom tagit min kära säng. Min lillasyster sitter framför datorn hela nätterna så där kan man inte sova. Och Linn äre så trångt hos. Så mammas säng fick det bli! Men det gäller bara igår och idag sen imorgon så far jag hem till Umeå igen eftersom på torsdag är det julafton. Bästa högtiden på hela året!

Jag och älskling öppnade våra julklappar till varandra redan igår, eftersom vi inte kommer att vara ensama med varann något innan jul. Jag ÄLSKAR mina julklappar! Jag fick:

Naomi Campbell - Cat delux, at night


Body butter - Papaya


Presentkort - Gina Tricot


Jag är väldans lycklig för mina presenter, tack älsk!


Kommentarer
Postat av: Idah

Jag har också den parfymen, den är ljuuuuvlig :)

2009-12-22 @ 18:54:58
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0