underbart underbart UNDERBART!

Gårdagen var helt fantastisk! Allt var perfekt! Även regnet! Det var kräftskiva, dircka, vänner, dans, värme, kärlek och kyssar! Stämmningen var på topp. Jag är lycklig, igen. Känslan säger mig att ingenting kan bli dåligt nu, det är bara ljusare tider. Jag är glad. Så himla glad! Jag är så otroligt tacksam över mina helt underbara vänner! Tack brudar för en underbart rolig kväll! Och mina älskade Thomas. Underbara pojk! Du gjorde min kväll. Jag älskar när du kommer och omfamnar mig! Att stå där och bara hålla om dig i regnet var såå mysigt! Du är fan i mig bäst. Idag har i varit tsm i 3 månader. Hihi! Det är bara början.

bilder från gårkvällen kommer från min syster och mina kompisar så snart dom skickat till mig! Ska fara och jobba nu strax, slutar 21.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0