Korfu dag 3

Idag ar forsta gangen jag sitter vid en dator. Det har redan gatt 3 soliga och stekheta dagar. Och det har varit underbart! Men pengarna rinner ur mina hander, fy fassiken vad det har farit! :S Sa jag maste lugna ner mej nu och halla koll pa dom. Vad har jag hunnit med? Vi kan ta dagarna i ordningen som snabbast:

Fredag:
Kom till lagenheten vid halv 13 och bytte snabbt om till bikini och rusade ner till stranden for att sola och bada. Senare pa eftermiddagen gick vi tillbaka och la oss och sov ngn timmer eller tva, duschade och bytte om for att ata pa en resturang. Tog en spagetti carbonara, mumma! Sen tbx till rummet for att sminka sig och sen utgang. Skulle ta det lungt, men so alltid sa blir det aldrig sa har. Spec inte nar man blir bjuden pa en massa drikar. Det ar ju oartigt att tacka nej..hehe. Kom hem vid 5 pa morronen och gick sedan coh la oss.

Lordag:
Vaknade vid 10, gick och kopte frukost och sedan ner till stranden. Solade, badade och "sov" . Sen tbx till rummet for att sova, byta om och sen ut och ata. At en grekisk sallad, sa underbart gott! Gick sedan och bokade en hyrbil, liten och smidig. Sedan sa gick vi och handlade lite alkohol och sen in pa rummet for att byta om och borja festa. Vid halv 2 gick vi till Whisperz och tog ngr drinkar, traffade aven folk som man traffade forra aret. Jag, Linn, Mia och Martina foljde sedan med en kompis till M & M + hans kusin in till ipsos och in pa en klubb dar. Dansade loss som fassiken, MEN.. det var italienare OVERALLT! Sjuukt jobbiga. Ordet nej existerar inte i deras huvuden. Men forutom det sa var det himla skojj! For pa ett tag tbx till Gouvia och sa hej da till killarna sen kilade vi i sang kl 5 igen.

Sondag (idag):
Gick upp vid 10, sliten as hell! Tog pa sig bikini och packade med diverse saker till stranden for vi skulle namnligen till Glyfada idag, en strand med SAND! Sa javla underbart, jag och Linnie har simmat en massa idag och skrattat super mkt! For hem vid 17 och kom hem vid 17.30 gick direkt ut och at. Delade pa en grekisk sallad och at sedan en pita med kyckling! SUPERB! Och nu sitter jag har. Ikvall sa blir det en lung kvall. Ska bara ga runt och kika lite. Vantar pa att T ska komma till datorn.. Men icke sa nicke. Ne nu ska jag vidare. Far se nar jag kmr ngn annan gang.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: T

Inte bra hörru du som skulle snåla hahaha :P love u

2009-08-16 @ 19:02:40
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: mia

du uppdaterar så bra gumman ;) puss saknar dig!

2009-09-01 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0