slapp lördag/söndag.

Igår kväll började jag och min lillasyster Isabel att kolla igenom hennes nya Weed - box. Men jag kan säga här och nu att Silver Fang är mkt bättre än filmerna om hans son Weed. Med Weed var bra på sitt sätt också, och mkt mkt hemskare, men det är klart, det är ju den oklippta versonen. Dom filmer vi har om Silver Fang är den klippta versonen. jaja nu ska jag sluta snacka nörd-talk och istället säga att min mamma bakar bullar(!), ja hör och häpna. Mamma bakar ej så ofta ^^ Bullarna är ialf SUPER GODA!
              

Ska tbx till lse ikväll, suck. Men jag går bara den här veckan sen har jag praktik i 4 veckor! Sen efter det kommer höstlov sen går vi bara ngr vecko till sen är det jullov!? Tiden kmr bara flyyyyyyyga iväg!

Nu ska jag packa och annat, hörs sen!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv: Hej, kul att du kikat in i min blogg!

I ett kommande inlägg kommer jag berätta mer ingående om min barndom och hur mina föräldrar ser på detta nu etc. Hoppas du fortsätter läsa

/Patrik

2008-09-22 @ 17:55:28
URL: http://tjugosjukilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0