Sista veckan!

Idag har jag gjort matte prov, det gick sådär faktiskt. Hoppas så innerligt på att jag ska få G, annars börjar jag serriöst att grina. Men jag hoppas att dt kommer gå bra. Fick tillbaka svenska provet idag! Gissa vad jag fick..? VG! Jag fick VG på ett PROV!? Helt jä-la otroligt. Vart är världen på väg liksom. Imorgon har jag prov i mikrobiologi, kmr inte gå bra alls. Pratar med mamma i tele nu, hon peppar mig för provet imorgon, Tack mami! Hoppas jag kommer ihåg något ialf. Ikväll har jag haft en massa besök, Malin och Nermin - han har gjortmin dator lite snabbare ^^ Sen fick jag besök av Danne och hans kompis - men danne skulle bara hämta sin mössa så det var ej så länge.
Tog denna utanför mitt fönster igår. ÄLSKAR HÖSTEN!

Det är marknad här i Lycksele i helgen. Så det blir att gå på den och slösa pengar, sen blir dt nog att gå ut en kväll. Men ska mest av allt sova ut! Gu så skönt! :) Nästa vecka börjarmin 4 veckors långa praktik, ingen skola, inge läxa! HALLELULIJA!

ne nu ska jag he in lite random bilder som jag tagit idag. Sen plugga.

   
Anna                        Malle                        Emma
Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

oooooj vad fiiin bild :) saknar dig :(..

2008-09-26 @ 13:29:34
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Stoffe

virus,bakterier och svampar =) Det som fyller min dag

2008-09-27 @ 11:16:52
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Kolla in vilket jättebra erbjudanden som finns på min sida just nu!

Superfina örhängen för bara 97 kr!!!



Ha en trevlig helg :)

2008-09-27 @ 21:34:35
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0