Prao, veterinären

Idag var min andra dag hos veterinären. Jag har inte hunnit göra så mkt förutom att titta på. Igår svarade jag i telefonen och tittade på när djurägare kom med sina husdjur. Det ända intressanta som hände igår var när Agoston (veterinären) sydde ihop ett stor och djupt sår på en hund, det satt under vä framben tror jag. Sen var det bara vaccinationer och dyligt. Idag så Hjälpte jag till lite grann, det kom in en lite chiuaua som hade tandsten så jag fick hålla bort tungan så den inte skulle vara i vägen/kvävas av den. Sen kom det in en liten tax hane som kastrerades. Sen lite vaccinationer på en katt. Men vid 13 fick jag sluta för att han skulle åka iväg någonstans, skönt! Så jag cyklade hemmåt men kikade snabbt in på dollar store, konsum (köpte HTH), åhlens (köpte 2 par strumpbyxor, turkos/blåa + vin-/brun röda) och sen in på busstationen där jag fyllde på mitt busskort med 10 resor. Just nu sitter jag och väntar på att Greys-, Despr- och gossip avsnitt ska laddas klart så jag kan se på det.

Vill att malle ska komma hem nu, har inte ätit någt sen kl 7 imorse, så jag är vrål hungrig!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

händelsetik dag :) ... Rooligt! DU måste lägga in bilder på det du har köpt!

2008-09-30 @ 19:25:12
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mia

Måste va super skoj att praktisera där!!! Puss

2008-09-30 @ 19:44:45
URL: http://edstrommaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0