just like every other day.

Nu är man tbx i lycksele, igen. Helgen hemma var helt underbar och den behövdes verkligen! Fredagen började med att jag gick skola från kl halv 9 till 20 i 4. Tog bussen hem till umeå 16.10 och var där vid 6 tiden. Skynade mig till vasaplan och efter ytterligare 15 min kom min buss som skulle ta mig till Ålidhem. Elin mötte mig vid hållplatsen och vi gick mot Amandas lägenhet. Vi åt kyckling, kroketter och beasås! MUMS! Sen så skulle jag sminka mig och stryka min klänning, det gick bara inte! Den jäklen ville inte bli skrynkelfri! Så då sket jag i den och tog en annan. Efter ett tag började det rulla in folk och vi hade en riktigt nice förfest! Vid 11 tiden tog vi bussen in till centrum sen vidare mot X3M. Där inne for jag snabbt in i dimman och jag hade förjäkla roligt! Haha, det var en väldigt underlig kväll.. mkt underhållande faktiskt. Och det behövdes ^^. Vid 2 tiden när allt stängde så följde jag med Marcus och Linn hem och vi somnade snabbt. På lördagen så sms:ade jag amanda som skulle ta med sig min väska till hennes jobb, frasses på ersboda, och jag cyklade bort och hämtade den. Sen ringde min älskade Kornelia som skulle lämna in sin data på lagning, men det var stäng..Så vi gick in en snabbis på popshop sen djur-magasinet. Men det var inga djur där, bara fiskar. Så vi satte oss i bilen och for vidare till Bygdeå. Vi hann bara komma hem till mig sen bytte vi till min och Linns lilla räserbil och körde vidare mot stugan där mamma, pappa och Isabel fanns. Jag och Kornelia hade nämnligen kommit överens att äta där. Det var super god mat och jätte mysigt. Saknade mammas goa mat och fick äntligen träffa pappa och Isabel. Vi får hem vid 9 - halv 10. Kornelia släppte av mig hemma och for vidare. Jag gick in till mina två kissar, kanin och råtta. Sen satte jag mig framför tv:n och satt där tills jag blev trött. Vaknade vid halv 12 på söndagen och spenderade dagen framför tv:n/datorn/mat/packa. Sen vid 19 tog jag bussen till umeå. Jag skippade 20.10 bussen och gick hem till Linn och Marcus istl. Sen följde Linn mig till bussen som gick 22.10 sen vidare till lse.

Nu idag har jag klippt mig. Eller toppat håret..det är så underbart! Men som alltid så tkr jag att det blev kort.. jag kmr ALDRIG få lång hår.. blir gaaalen..! Har sett step up 2 - the streets idag. SÅ JÄKLA BRA! <3 hihi, snygga killar är mitt liv. Ne nu ska jag vidare!

Puss /A

Elin, Linn och Amanda

Jag (red face ofc!!) och Elin

Kommentarer
Postat av: Linn

loooligt att läsa din blogg :P .. skirv meeera!

2008-09-15 @ 21:20:54
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: bitte

fina bilder

2008-09-16 @ 16:39:01
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0