Fredag, X3M

Det var väldigt nice igår! Kornelia, du är underbar! Kvällen började med att vi for på förfest på ersboda och snackade med folk och hade det allmänt trevligt. Sen runt 10 tiden for vi till X3M där marcus, mattias och danne väntade. Det var inte så mkt folk där än så vi gick till baren och beställde drinkar, satte oss och bara tog de lungt. Sen helt bara sådär så var det smockat med folk, tiden går så snabbt när man far in i dimman. Ialf jag dansade så mkt så att mina ben värker och svetten bara rann. USCH! Men jag hade skojj, men roligast var nog när vi vart bjuden på "efterdojja"  av SpongeBob! haha en sån härligt rubbad kille alltså, HAHA. Han blev lite lessen när vi inte ville hänga med honom på efterdojja, inte ens när han försökte muta oss med lite SpongeBob. Stackarn, hans självförtroende slank ner där en aning. Men vi fick oss ett gott skratt.

Idag så har vi vart och ätit på KINA! mums! Det var supergott och jag blev så jäkla proppmätt som man kan bli.. jisses alltså. Men värt vare. Just nu håller mamma på med maten och jag ska hjälpa henne göra sallad. Ikväll blir det att slappa! Simma lungt firrar!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mia

hhihi kul kul. Saknar er. Puss

2008-09-21 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0