Tråkigt.

Jag har mina konstiga svackor. Men nu varför.. Jag har nämnligen vart på prao i 10 dgr, på ett hundhotell, före de var det en veterinärstation. Det har varit både roligt och lärorikt som jobbigt och krävande. Men nu är det lov, och det känns underbart. Men är fortfarande inte lugn för de..måste träna på sv nationella B. Var i stan igår och köpte underkläder.. hittade ej ngt annat. Blir så förbannad på mej själv. Men ska börja träna nu, så att jag kan köpa kläder. Fått 2 låtar på hividet nu, Beyonce - If i were a boy och Kate Perry - Hot ´N Cold! Suuuuper! Skulle kankse ha farit på bio ikväll, men fanns ingen bra att se. Så jag laddade hem ngr filmer: Lilla sjöjungfrun, Anastasia, Honey, Death race, Alvin och gänget, Sex and the city movie. Sen vare nog ej ngr fler. Ska kanske vara med Kornelia ikväll, om inte så blire imorron!


Jag ÄLSKAR underkläder, finns nog inget bättre att handla än de,
så de tre första bilderna är de jag köpte igår och de tre andra köpte jag tidigare.




Fick lite tråkigt så jag fotograferade vad min familj gör just nu.


Mamma, Anja och Fia ligger i sängen.
Stina ligger i bädden.
Pillan ligger i soffan och slöar.
Pappa gör lika, men ser även på tv.
Linn kollar på Gossip Girl på datan.
Och moi, går fortf. runt i min slitna mjuka gammla pyjamas!
(Isabel är ej med, eftersom hon är på ridning).

Vill även visa hur våran fina kisse Anja ser ut efter att vi vart hos veterinären och rakat bort hennes toviga päls.
Jag tycker att hon är förträffligt vacker!


tack för mig!
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mia

haha fin anja blev :D Pappa ligger i soffan som vanligt ;)

Snygg underkläder, vart har du köpt dom?

Saknar dig Puss Puss

2008-10-26 @ 20:58:22
URL: http://edstrommaria.blogg.se/
Postat av: linn

hahaha. roliga bilder du :P .. ts!

2008-10-27 @ 21:41:36
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0