Sammanfattning av fre-lö-sö-må-ti-onsdag.

Fredag:
Kommer till umeå vid 18 och där möts jag av min söta kusin Jasmin som skulle hämta hennes 13 par sockar för 100 kr som jag köpte åt henne på marknaden som var för ngn vecka sen. Vi gick vidare ner till stan och träffade min kusin, J's storasyster Cecilia. Vi "hjälpte" henne att försöka hitta en present till ennes pojkvän, sen öljde vi med henne och handla. Sen fick jag lov att gå tillbaka till bstn. Kmr hem vid 20 på kvällen och strax där efter så kommer Kornelia hem till mig. Vi sitter och snackar sen så bestämmer vi oss för att ta en sväng in till robban. När vi väl var där så for vi omkring och gluttadelite här och var, hämtade sedan upp Mattias, Linus och Markus. Vi snackade, lyssnade på musik och körde omkring i "stora" R-fors. Sen for vi en sväng till pärlan och kikade, hände ej så mkt så vi lämnade av pojkarna hema hos Mattias, jag och kornelia for hem, hon till Robert och jag till min säng, somnade på studs!

Lördag:
Vaknar vid halv 12? Gick och fikade sen såg min halva dag ut - tv, dator, film. Efter halva dagen gick jag och duschade och klädde på och sminkade mig. Min brorson Liam hade då kommit för att sova över. Sen så skiftade jag mellan tv och dator hela kvällen. Senare kom Linn och Marcus hem och vi pratade. Sen var det tid för sängen.

Söndag:
Lata mig i pyjamas hela dagen tills jag skulle med bussen tbx till lse. Såg två filmer: Mamma Mia! och Babylon A.D (med vin diezel).

Måndag/Tisdag:
Paroat på veterinär stationen, hjälpt till med en massa olika saker. Hände inget spec.

Onsdag:
Imorse hände en ganska "rolig" sak..När jag cyklar i min lungan ro så känner jag att den vänstra cykelpedalen börjar vingla, kollar ner, sen upp, sen TJONG! .. Den ramlar av... Jag började svära skrika och halv grina eftersom jag även var sen till veterinärstationen.. så i ca 10 min försökte jag cykla med en cykelpedal, slutar med att jag halkar av med foten på den s.k pinnen, det ända som är kvar efter att pedalen ramlat av, och foten far UNDER backdäcket så den fastnar och jag far ner i diket och ramlar. FY FAN VA SUR JAG VAR! Jag bara skrek och svor och det var kallt och inget var bra. Men jag kom fram tillslut. Hade lugnat ner mej efter vredesutbrottet. Så på lunchen idag så fick jag lov att ta fram verktyg och skruva fasst den j-vla skiten, så nu funkar allt som de ska..Hände inget märkvärdigt idag på stationen..Var ngr vaccinationer, kloklippning, tandstens borttagning o.s.v. Så idag var jag på stan och köpte; Fransk manikyr nagelack, en stickad grå "klänning", lila strumpbyxor och en dop-present till Ängla som döps på lördag.

Hoppas ni haft en bättre start på morgonen än jag.

Min Klänning

Fram                  Bak    


Nackelack/strumbyxor


Dessa köpte jag för ett tag sedan,
ett par turkosa och vinröda/lila.


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jättefin klänning och strumpor, gumman! Men är det duuuuuuuuuuuuu som har mammas nagellack?!

2008-10-09 @ 09:52:26
Postat av: linn

hihi, vad fiiiiina naglar du har :D .. inte jag.. jag har korv-fingrar..

2008-10-09 @ 19:10:48
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Cookie - Alexandra, KAKHUSET

Den är helt galet vilka balla naglar du har! :)



Kram /Cookie

2008-10-10 @ 13:41:56
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Martina

Saknar er:(

2008-10-10 @ 20:55:47
Postat av: Anonym

Hejhopp! kikar in:) Ha en trevlig fredagkväll!

2008-10-10 @ 21:03:28
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: linn

tack, ditt med =)

2008-10-10 @ 22:39:35
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Cookie - Alexandra, KAKHUSET

Åh jag älskar filmen Mamma Mia! :D

2008-10-11 @ 09:58:45
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Isabel

Du ville sähert bara visa dina naglar ;) ahha Puss !!

2008-10-17 @ 21:19:28
URL: http://isabelnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0