Halloween!


Seriöst, det är den BÄSTA årstiden. JAG ÄLSKAR HALLOWEEN!
Jag vet inte varför? Det bara ngt med den här mörka årstiden, alla löven faller, allt blir orange, rött, gult! Pumpor! Åh, jag är förälskad i denna "rysligt" festliga årstid. Min morron börjar ialf med att Kornelia ringer och väcker mig, så jag kliver upp och sätter mig framför datorn. Jag går in på DeviantART där det finns skit snygga bilder(!!!) som jag sparar! Igår kväll såg jag på en film, The night before christmas! Den var faktiskt ganska bra! Nu strax ska jag hoppa in i duschen för snart kmr marcus sen ska vi vidare till stan för att hämta upp linn och vi ska hitta en Halloweenaffär och köpa lite kusligheter, sen ska vi även på stan och hitta lite annat roligt. Sen på OBS för att köpa all mat och dyligt till imorgon. Sen kanske lilla Jasmin ska med hem! Och då får hon hjälpa jag och linni med att pyssla! hihi ne nu måste jag duscha!
Två av bilderna jag hittade imorse.

   

Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

vad roligt vi har haft det i helgen =) !!!!

2008-11-02 @ 16:31:16
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mia

hihi ja snart åker vi :D

kommer sakna er massor me. ett helt halvår :S hihi Puss Puss

2008-11-04 @ 11:41:03
URL: http://edstrommaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0